Skupinske
vadbe.

Aerobika je že vsem dobro poznana oblika vadbe, kjer izvajamo različne gibalne strukture ob spremljavi glasbe.
Izberite svojo vadbo Kaj so skupinske vadbe?

Izberite si
svojo vrsto vadbe.

KAJ SO SKUPINSKE VADBE?

Aerobika je že vsem dobro poznana oblika vadbe, kjer izvajamo različne gibalne strukture ob spremljavi glasbe. Glede na tempo glasbe ter souporabo različnih pripomočkov se spreminja intenzivnost vadbe. V našem centru izvajamo Pilates, TNZ, Spinning, Fit camp, ZUMBO, orientalski ples, vadbo za seniorje ter mamice z dojenčki. Cilji rekreativne aerobike so povečanje funkcionalnih sposobnosti srčno-žilnega in dihalnega sistema, motoričnih lastnosti, krepitev vseh večjih mišičnih skupin, izboljšanje in vzdrževanje telesne kondicije ter izboljšanje koordinacijskih sposobnosti. Poleg vseh telesnih učinkov pa aerobika predstavlja tudi uro druženja in sprostitve, kar lahko pozitivno vpliva tudi na posameznikovo samopodobo in samozavest.

Kako izberem vadbo? Navodila za vadbo

FIT&FUN MINI TRAMPOLIN

Najbol zabavna,energicna in zdrava skupinska fitnes vadba na mini trampolinih.

Med tem ko skacete na trampolinu vase celotno telo aktivira energijo in spodbudi vse svoje dele. Celicni metabolizem deluje kot cudovit katalizator za zdravje,izgubo odvecne teze in zmanjsanje obsega.

Je sklepom prijazna vadba,saj ti zaradi bolj prozne podlage ne trpijo,kot pri vadbi na trdi podlagi. Namenjena je vsem,med drugim tudi tistim,ki imajo probleme s hrbtenico,koleni ali gleznji.

Vadba vsebuje kardio vaje,kot tudi vaje za moc ob moderni poskocni glasbi.

  • izgubi odvečne teže,
  • povečanju energije in vitalnosti,
  • večja misicna masa,
  • izboljšanju ravnotežja,
  • povečani gibčnosti in prožnosti telesa.

Fit camp

FITCAMP je vadba kjer izvajamo mešane in raznolike krepilne vaje za celotno telo. Ta pristop omogoča tako izboljšanje kondicije kot splošne telesne pripravljenosti. Posledica obojega pa je zdravo, aktivno in lepo oblikovano telo.

Vaje so primerne za vse, ki si želijo zabavnih in raznolikih treningov z odličnimi rezultati ne glede na starost, trenutno telesno pripravljenost ali kakšno telesno oviro. Na mojih vadbah se starost trenirancev giblje od mladih najstnikov do aktivnosti željnih predstavnikov starejše populacije, zato starost ni nikakršna ovira.

Treniramo tako z lastno težko, kot tudi z utežmi in še mnogimi drugimi pripomočki.

Poleg pozitivnega vzdušja in dobrih odnosov na treningih spodbujamo drug drugega k aktivnemu življenju tudi v vsakdanjem življenju in se vedno znova radi srečujemo na treningih v Prošport centru!

Spinning

Spinning je ciljno usmerjena vadba, ki jo lahko obiskuje tako rekreativec kot vrhunski športnik Gre v bistvu za vadbo v skupini pa vendar individualno obremenitev.

Poudarek je na intenzivnosti vadbe, ki pa si jo lahko vadeči prilagodi glede na svoje sposobnosti. Udeležujejo se ga tako moški kot ženske ne glede na starost ali fizično pripravljenost.

V času priprav se ga poslužujejo smučarji. V Ameriki pa je bil sestavni del kolesarske reprezentance v pripravah na OI.

Trebuh, Noge, Zadnjica

Kratica TNZ predstavlja vadbo za trebuh, noge in zadnjico. Že v samem imenu je razvidno, da se osredotočamo na najbolj problematične dele telesa. Sestavljena je iz aerobnega dela na stepu in iz dela, ki vsebuje krepilne vaje osredotočene na že omenjene predele. Aerobni del je sestavljen iz koreografije na začetni stopnji, tako da se lahko vadbi priključijo tako začetniki, kot že poznavalci te vadbe.

Pilates

Je vadba, ki se osredotočna na celotno telo. Sestavljena je iz skrbno sestavljenih vaj, ki so namenjene stabilizaciji mišic, predvsem mišic trupa, ki so skozi celotno vadbo aktivirane. Namenjena je tako začetnikom, kot tudi že aktivni populaciji. Izjemne rezultate in napredek so dosegli tudi vadeči z bolečinami v hrbtenici, ki so večinoma posledica nepravilne drže ali pa nepravilnih prisiljenih položajev v službi. Če želite okrepiti telo na globalnem nivoju, je pilates vsekakor vadba za vas.

Seniorji

Vadba je namenjena starejši populaciji. Povdarek na sami vadbi je predvsem na vajah za zdravo hrbtenico. Vadba je mešanica Pilatesa in funkcionalnih vaj začetne stopnje.

Nirvana fitnes

NIRVANA fitnes je nov revolucionaren ter edinstven sistem, ki povezuje pozitivno, relaksacijsko in zdravilno glasbo, ritem, zvok, s kombinacijo Pilates, Jogijskih in funkcionalnih vaj za izboljšanje gibljivosti, moči in oblike telesa ter posebno tehniko in ritmom dihanja.

Ta kombinacija ustvarja čudovito rešitev za harmoniziranje dandanašnjega hitrega, kaotičnega in stresnega načina življenja.

  • Poglobite in ozavestite dihanje
  • Razgibajte sklepe
  • Celostno in funkcionalno oblikujte telo
  • Napolnite telo s hormoni veselja, sprostitve
  • Revitalizirajte, regenerirajte energetsko in fizično telo
    (anti stres učinek)
  • Umirite um
  • Uživajte ob zdravilni glasbi z biauralnimi theta vibracijami

HIIT

HIIT vadba (High Intensity Interval Training) oziroma po slovensko VIIT (visoko-intenzivni intervalni trening) je način vadbe, pri katerem se izmenjujejo intervali visoko-intenzivnega treninga in nizko-intenzivnega treninga ali celo popolnega počitka.

HIIT je lahko aerobna vadba ali kombinacija aerobne in anaerobne vadbe. Je dokazano bistveno bolj učinkovita od običajnega kardio treninga, saj hitreje dvigne srčni utrip, bolj pospeši metabolizem in močneje kuri maščobo. Gre za krajše vaje (intervale) z zelo visoko intenziteto, pri čemer izvajate klasično kadrio vadbo pri visoki intenziteti (npr. intervali šprinta), uporabljate lastno težo ali jo kombinirate z uporabo lažjih ročnih uteži ali medicinske žoge. HIIT vadba hkrati krepi vaše srce, okrepi mišice in poveča vašo vzdržljivost, zato je najboljša kombinacija za zdravo in fit telo!

Raziskave kažejo, da HIIT vadba od 50 % do 70 % bolj učinkovito kuri globoke maščobe od vadbe z nižjo intenzivnostjo (npr. 15 minut HIIT treninga v primerjavi z eno uro teka), hkrati pa močno pospeši metabolizem, zaradi česar kurite kalorije skozi cel dan, ne samo med samo vadbo. Če za kardio vadbo velja, da kuri mišično maso, HIIT pomaga vzdrževati mišično maso, saj kuri maščobo, ne mišic.

Kako izbrati najprimernejši vadbeni program?

Pred prvim obiskom se lahko posvetujete z inštruktorji aerobike ali receptorjem, ki vam bodo predstavili zvrsti aerobike ter vam na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev, pomagali izbrati prave programe vadb. Izkoristite možnost brezplačnega obiska v tednu odprtih vrat.

Nizko intenzivna stopnja brez poskokov, primerna za ljudi s slabšo telesno pripravljenostjo, s prekomerno težo, začetnike, rekovalescente in starejše.

Intenzivnejša vadba primerna za vse, ki so že seznanjeni z osnovnimi gibanji in različnimi oblikami vadbe, ki so dobro telesno pripravljeni in imajo dobro sposobnost koordinacije v prostoru.

Visoko intenzivna vadba, ki od posameznika zahteva odlično telesno pripravljenost ter dobro poznavanje gibalnih struktur in različnih oblik vadbe.

Urnik si kreirate sami.

Vsak dan vam ponujamo več različnih zvrsti aerobike. Za udeležbo na vadbah ni potrebno predhodno vpisovanje ali rezervacija. Izjema so vadbe na spinning kolesih, kjer je vpis obvezen, da si zagotovite prosto kolo. Vpišete se lahko na recepciji, preko telefona, maila ali FB profila Prošport je zakon.

Navodila za prijetno vadbo

1. Uporabljajte samo čiste in primerne športne copate.
2. Na vadbi je obvezna uporaba brisače. V primeru, da jo pozabite, si jo lahko sposodite na recepciji.
3. Poskrbite za pravilno hidracijo telesa, s seboj vedno imejte vsaj 0,5 L tekočine (vode oz. izotonični napitek).
4. Na vadbo prihajajte pravočasno, vsaj 5 do 10 min pred vadbo, saj je ogrevanje eden od najpomembnejših delov vadbe in izognete se vrsti na recepciji.
5. Uro in pol do dve uri pred vadbo ne jejte večjih obrokov.
6. V primeru slabega počutja oz. bolezni ne vadite.
7. V primeru resnejših zdravstvenih težav se pred začetkom vadbe posvetujte z zdravnikom.
8. V primeru vprašanj povezanih z izvedbo vadbe se pogovorite z inštruktorjem.
9. Vadite na lastno odgovornost.

Oprema

Oblačila: oblecite tisto, v čemer se boste dobro počutili. Priporočamo lahka, bombažna oblačila. Prepovedana je vadba brez majic!
Športni copati: naj bodo čisti. Prepovedana je vadba brez primerne obutve!
Plastenka ali bidon: da ne boste dehidrirani, med vadbo pijte veliko tekočine.

Bonton:

Za vadbo v Prošport centru uporabljamo čiste športne copate.
S svojo vadbo ne motimo ostalih obiskovalcev fitnesa.
Poslušamo navodila in nasvete vaditelja.
Skrbimo za red in čistočo v prostorih centra, garderobah in sanitarijah.
Ne uporabljamo močnih parfumov, ker vonj lahko moti druge obiskovalce.